Lider na rynku reklamy: Jaki potencjał drzemie w YouTube Ads? 

Zarządzając firmą w sieci internetowej, powinieneś mieć na względzie, fakt, że to nie wystarczy. Grono Twoich potencjalnych klientów prawdopodobnie podczas porannej rutyny scrolluje media społecznościowe. Kolorowe fotografie czy nagrania audiowizualne dłużej zostają w pamięci, niż tekst przesycony wartościującymi określeniami Twojej oferty. Właśnie dlatego promowanie się, dzięki możliwościom, jakie gwarantuje youtube ads to marketingowy strzał w dziesiątkę! 

 

Nie jesteś przekonany, co do korzyści, jakich dostarczy Ci promocja w serwisie YT? Nie wiesz, od czego rozpocząć tworzenie kampanii reklamowej? Nie martw się! O tym wszystkim napisaliśmy w przygotowanym wpisie. Jeżeli to nie jest dla Ciebie wystarczające kompendium wiedzy, zajrzyj na: https://adsright.pl/youtube-ads/

YouTube Ads: Dlaczego warto? 

Dla każdego odbiorcy, przekaz audiowizualny jest bardzo wartościowy i przynosi wiele korzyści. W naszym opracowaniu wskazaliśmy kilka profitów, które dostarcza nam youtube ads. Do tego zaszczytnego zbioru zaliczymy: 

  • Bezpośrednia interakcja z gronem odbiorców. Nieco bardziej nieformalny kontakt sprzyja łatwości w odbiorze przez publiczność oferowanych produktów czy usług. 
  • Dotarcie do targetu firmy. Podejmując odpowiednie działania w strategii reklamowej na YT, skierujesz przekaz do potencjalnego grona odbiorców. 
  • Sprzyjająca analiza efektywności reklamy. Za pomocą założonego konta w Google Ads i YouTube zweryfikujesz liczbę wyświetleń oraz określisz budżet przeznaczony na działania promocyjne. 
  • Emocjonalne wrażenia wśród oglądających. Połączenie ruchomych obrazów i dźwięku sprawi, że zainteresowanie Twoją ofertą wzrośnie. 

YouTube Ads – cenne uwagi 

Mimo, że jest ich znacząco mniej to jednak warto o nich wspomnieć. Chociaż pieniądze to 

nie wszystko, to inwestycja w reklamę na YT wymaga pewnych nakładów finansów. Spokojnie, nie aż takich, jak w przypadku reklamy telewizyjnych. Jeżeli jednak oszczędnie podchodzisz do promocji marki w Internecie, realizacja youtube ads może okazać się niemożliwa. Poziom inwazyjności jest wyższy niż to ma miejsce w przypadku reklamy kontekstowej – to kolejna, niekorzyść wynikająca z reklamowania firmy na YT. 

Wszystko, co powinieneś wiedzieć o tworzeniu kampanii reklamowej

Jeżeli jesteś już po określeniu celu i budżetu dla Twojej kampanii oraz przeanalizowałeś profil swojej grupy docelowej, dostępne formaty oraz stworzyłeś materiał reklamowy – pozostały Ci stricte praktyczne zadania. 

 

Po pierwsze: Prześlij nagrania reklamowe na prowadzone przez Ciebie konto YouTube. 

Po drugie: Utwórz nową kampanię Google Ads.

 

Po trzecie: Podejmij się konfiguracji reklamy w YT. 

 

Po czwarte: Stwórz grupy reklam i dokonaj wyboru targetu.  

 

Po piąte: Ustal, gdzie Twoje nagranie ma być wyświetlane w kanale YT. 

 

Po szóste: Wybierz materiał audiowizualny, który pragniesz zareklamować oraz zakończ konfigurację reklamy w YT. 

Lider na rynku reklamy YT 

W osiągnięciu zadowalających wyników, pomoże Ci optymalizacja reklamy w serwisie YouTube. Monitoruj dane statystyczne, wyniki pomiarów konwersji oraz pamiętaj, aby Twój target był precyzyjnie określony. Jeżeli nie jesteś przekonany, czy poprawnie zdefiniowałeś cele – skorzystaj z metody SMART. Chcesz stać się reklamowym liderem na YT? Do dzieła!